Czas trwania: 10m 23s
Wasza opinia: 776
Ilość reakcji: 41
Opis: Hej! Cześć! Witajcie! Oto 51 odcinek mojej serii Let's Play (PL), czyli Zagrajmy w Subnautica. Gra została stworzona przez studio Unknown Worlds, a ja produkcję przechodzę na .
- więcej We Happy Few :-D - Apropos ostatnio dodali węża w żelowych grzybkach. - siema znasz disowskiego bo też nagrywa sabnałtike - Shelf oznacza pułka - kiedy worband - 0:01 Nie odblokowałeś jeszcze tego seamotha - siema - Gilathiss uprawia maryche - miniaturka muwi to czego nie ma na odcinku WTF? - Dajesz propozycje twórcom? Jeżeli tak, to zaproponuj im, by dodali statek nawodny oraz skuter wodny. Cechy statku proponowane przeze mnie to:
- brak możliwości zanurzenia,
- odczuwalnie większa prędkość niż cyklop dzięki zmniejszonemu oporowi (nie jest cały zanurzony),
- znacznie większy zasięg,
- większy niż cyklop,
- możliwość przymocowania cyklopa do boku tego statku (opcjonalne),
- moduły: ogniwo fotoelektryczne (szybkie ładowanie w ciągu dnia), turbina wiatrowa (wolniejsze ładowanie, ale również w nocy), ulepszony silnik I (zwiększona szybkość), ulepszony silnik II (zwiększony zasięg), oczyszczalnia wody (stały dostęp do pitnej wody),
- ograniczony ruch (nie może wpływać na płycizny i rafy, czyli miejsca potencjalnie niebezpieczne dla statków),
- [jeżeli planowane jest wprowadzenie maksymalnego obciążenia] ogromna ładowność (zdecydowanie wielokrotność ładowności cyklopa).
Cechy skutera wodnego:
- brak możliwości zanurzenia,
- bardzo duża prędkość (większa niż seamoth),
- średni zasięg na jednym ładowaniu,
- bardzo mały rozmiar (mniejszy niż seamoth, ale aby można było na nim siedzieć),
- moduły: ogniwo fotoelektryczne, ulepszony silnik I i II (cechy jak przy statku), szafki (możliwość użycia tego samego modułu co przy seamoth).
Zastosowanie statku jest chyba oczywiste, a skuter ma zastąpić przymus używania seaglidera lub seamotha do przemieszczania się pomiędzy bazami oraz do statku
Co o tym myślicie?.
Subnautica [#51] Roślinne dekoracje? Hodowla roślin? Wstęp do uprawy?{
Informacje
Odtworzeń filmu: 47479Czas trwania: 10m 23s
Wasza opinia: 776
Ilość reakcji: 41
Opis: Hej! Cześć! Witajcie! Oto 51 odcinek mojej serii Let's Play (PL), czyli Zagrajmy w Subnautica. Gra została stworzona przez studio Unknown Worlds, a ja produkcję przechodzę na .
Komentarze
Subnautica [#51] Roślinne dekoracje? Hodowla roślin? Wstęp do uprawy?
- juz 5 lat temu... - Dlaczego sądzisz rośliny wodne na lądzie? - Ja wiem Julka bo ja gram w subnauticanie wiedziałam jak to zrobić poszła do wody zbierać sobie trochę roślinek co rosną pod wodą - Aby uzyskać nasiona grzybów kwasowych musisz pżetnąć grzyb kwasowy - Podoba mi sie - uwielbiam cię ksawery - Fajny odcinek ;) - Super odcinek! :) - nagrywaj więcej survival of the fittest - Miniaturka wygląda lepiej myslalem ze to bd tak wyglądało jak na miniaturce - Tu więcej byście też znaleźli odzyskiwanie skasowanych danych imac serwis-apple-lublin.pl , zawsze nowa wiedza.- więcej We Happy Few :-D - Apropos ostatnio dodali węża w żelowych grzybkach. - siema znasz disowskiego bo też nagrywa sabnałtike - Shelf oznacza pułka - kiedy worband - 0:01 Nie odblokowałeś jeszcze tego seamotha - siema - Gilathiss uprawia maryche - miniaturka muwi to czego nie ma na odcinku WTF? - Dajesz propozycje twórcom? Jeżeli tak, to zaproponuj im, by dodali statek nawodny oraz skuter wodny. Cechy statku proponowane przeze mnie to:
- brak możliwości zanurzenia,
- odczuwalnie większa prędkość niż cyklop dzięki zmniejszonemu oporowi (nie jest cały zanurzony),
- znacznie większy zasięg,
- większy niż cyklop,
- możliwość przymocowania cyklopa do boku tego statku (opcjonalne),
- moduły: ogniwo fotoelektryczne (szybkie ładowanie w ciągu dnia), turbina wiatrowa (wolniejsze ładowanie, ale również w nocy), ulepszony silnik I (zwiększona szybkość), ulepszony silnik II (zwiększony zasięg), oczyszczalnia wody (stały dostęp do pitnej wody),
- ograniczony ruch (nie może wpływać na płycizny i rafy, czyli miejsca potencjalnie niebezpieczne dla statków),
- [jeżeli planowane jest wprowadzenie maksymalnego obciążenia] ogromna ładowność (zdecydowanie wielokrotność ładowności cyklopa).
Cechy skutera wodnego:
- brak możliwości zanurzenia,
- bardzo duża prędkość (większa niż seamoth),
- średni zasięg na jednym ładowaniu,
- bardzo mały rozmiar (mniejszy niż seamoth, ale aby można było na nim siedzieć),
- moduły: ogniwo fotoelektryczne, ulepszony silnik I i II (cechy jak przy statku), szafki (możliwość użycia tego samego modułu co przy seamoth).
Zastosowanie statku jest chyba oczywiste, a skuter ma zastąpić przymus używania seaglidera lub seamotha do przemieszczania się pomiędzy bazami oraz do statku
Co o tym myślicie?.